| |

21 Mayıs 2009 Perşembe

BilgeAdam Eğitmenleri


Bilge adam dan 120 saatlik yazılım uzmanlığı eğitimi aldım, ve hiç memnun kalmadım, resmen para tuzağı, bir firma bu kadar iyi ve inandırıcı reklam yapar ancak, ben de herkes gibi reklamlarına güleryüzlülüklerine kandım, 120 saatlik eğitim bitti ve bana hiç birşey kazandırmadı, daha sonra ismi duyulmamış bir kurstan eğitim aldım ve gerçekten yazılım da çok iyi nitelikler kazandım, çevremdeki bilgeadama giden arkadaşlarda aldıkları eğitimden memnun kalmadılar, ayrıca bir kaç eğitmen dışında diğerleri hiç te iyi değil, çünkü orada iki eğitmen yakın arkadaşım çalışıyor ve kendilerinin bilgileri orta seviyeden az, kitaplar yardımıyla bu eğitimleri veriyorlar,bilgeadama pes doğrusu milleti çok güzel kandırıyor. Paranıza yazık diyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder