| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam Yanlış Şubeye Kayıt Yapmış


Ben 20 0cak 2009 tarihinde Bilge Adam Town şubesinde 30 Mayıs 2009 tarihinde başlayacak olan web-grafik tasarım bölümüne kayıt oldum. Şube, saat ve gün konusunda uygun olan zamanı karşılıklı anlaşıp peşinatımı ödedim.

Kursun başlamasına 1, 5 ay kala Bilge Adam bünyesinde çalışan stajyer eğitim danışman'ından telefon geldi ve web bölümünün laboratuarlarının taşındığını söyleyip hiç sormadan beni Ebuzziya şubesine aldıklarını söyledi.

İstemediğimi belirtince tekrar Town şubesi sabah sınıfına yönlendirdiler. Zaten burada bir çelişki sezdiğim için olayın üstüne gittim ve orda çalışan stajyer eğitim danışmanının yanlış kayıt yaptığından yanlışlıklarını benden habersiz hatta sonucunda hiçbir savunma gösteremeyeceğim beni haksız duruma düşürecek şekilde düzeltmeye çalıştıklarını öğrendim.

Ben özellikle beni kayıt yapan kişiye bu şubeyi istediğimi, diğer şubelerin herhangi birini kabul etmediğimi belirttiğim halde ısrarla oraya gönderdiler. İptal dilekçesi yazdım. Önce kabul edilmedi fakat ısrarcı olduğumu görünce benden kaynaklanmadığı halde benden daha başlamamış olan hizmetin tazminatını istediler.

Müdür bey'in gerekçesi aynı bölge içinde olduğu için keyfine göre istediği sınıfı bölge içinde istediği şubeye taşıyabilirmiş. Sonuçta kayıt yapılırken bana uyan şube ve saatleri seçebileceğim gibi değişiklik konusunda da bana uymasını beklerim, en başında tedbir alınması ona göre kayıt yapılması gerekir ki bende ona göre hareket edeyim.

Bey yasal hiçbir işlem yapamayacağım konusunda emin olduklarını, o yüzden de ya tazminatı ödememi ya da onların keyifleri doğrultusunda eğitime başlayacağımı belirtti.

Ben zaten bana güven vermeyecek yalan söyleyip yanlışlıklarla kendilerine göre hareket ettirip sadece kendilerini düşünüp öğrenci memnuniyetinden uzak bir kurumdan eğitim almak istemiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder