| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'da Karşılaştığım İlgisizlik


İngilizce kursu araştırıyorum. Bu sırada Bilge Adam'ın ismini hep iyi duyduğum için Kadıköy şubesine gittim. Danışmadaki bayanlar elime görüşme formu adı altında bir form verdiler, bunu doldurmamı istediler. Ben de doldurdum. Ayağına götürmemi istedi, ben onu da götürdüm.

Daha sonra eğitim danışmanlarının yanında kimse olmamasına rağmen beni iş görüşmesine gelmişim gibi bekletmeye aldılar. 15 dakika bekledikten sonra oradan ayrıldım.

Sayın firma yetkilisi; ben size şunu sormak istiyorum ben sizin müşterinizim, beni nasıl oluyor da 15 dakika orada bekletiyorsunuz? Elime bir form verip doldurmamı istiyorsunuz. Ben oraya iş görüşmesi için gelmedim size para kazandırmak için geldim. Personellerinizi bu yönde eğitmeniz, kendi firma içerisindeki prosedürlerinizi müşterilerinize yansıtmamanız gerekmektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder