| |

21 Mayıs 2009 Perşembe

BilgeAdam'a Gitmeden Önce İki Kere Düşünün


Bilge adam da yazılım eğitimine devam etmekteyim 400 saatlik eğitimin yaklaşık 250 saatini geride bıraktık sınıfta 16 kişiyiz emin olun ki hepimiz başladığımız yerdeyiz.Eğitim kalitesi çok kötü.Bilge adam artık işi ticarete döktüğü için eğitim geri planda öğrenciler onların gözünde para hükmünde.Kursa başlamadan verilen vaatlerin hepsi sallama kurs bittimi tanımazlar emin olun.Her şey parayı alana kadar.Hocaların çoğu oradan mezun ettikleri öğrenciler, hocaları suçlamıyorum ellerinden geleni yapıyorlar ama yeterli değil çünkü bilmek ayrı bildiğini öğretmek çok farklı şeyler.Öğretmekte ayrı bir eğitim gerektiriyor.Çünkü yazılım gerçekten zor emek isteyen bir iş.O yüzden bu işi yıllardır yapan ve öğretmek için eğitim almış kişiler gerekiyor ama çoğu eğtim kurumu Bilge adam dahil ucuza kaçtığı için kendi bünyesinde yetiştirdiği öğrencileri aralarından bu işi öğrenebilmiş olanları eğitmen yapıyorlar.O zamanda eğitim kalitesi malesef çok düşük oluyor.

0 yorum:

Yorum Gönder