| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'dan Tek Taraflı Güvence


İngilizce kursu arayışı içerisindeyken Bilge adam'ı da bilgi almak için aramıştım. Zaten hemen ertesi günden itibaren her gün arayarak başlayıp başlamayacağım soruldu. Ben de bilindik bir yer herhalde memnun kalırım düşüncesiyle kayıt oldum. Temmuz 08'de başlayacak kurs Eylül'e daha sonra da Ekim'in 3. haftasına atıldı. Bugün arayıp haftaya başlayacak mı diye sorduğumda Bilge Adam'ın bilindik soğuk ve ilgisiz tavrıyla karşılaştım.

Bir kurumun ciddiyeti müşterilerini terslemesiyle değil her şikayetini dikkate alınmasıyla ispatlanır. Defalarca müşteri şikayetinde bulunduğum halde o her gün beni arayan kurum 2 ay boyunca bana cevap vermeye bile tenezzül etmedi. Ben "anlamıyorsunuz, cevap veremem, müdür uygun görürse kurstan ayrılabilirsiniz gibi dolambaçlı cümleleri duyacağımı bilseydim, kursa adımımı bile atmazdım.

Sözleşme de; kursun 2 ay gecikmesi halinde kurstan tüm ödemeler geri alınmak suretiyle öğrenci ayrılabilir denmektedir ama bugün paramı geri alıp alamayacağım konusunda bilgisi olmadığını söyleyen bir rehberlikle muhatap oldum. Üstelik başlamadığım halde 2 aylık da ödeme yaptım. Aylardır sinirlerimi alt üst eden, kurs tarihini değiştirerek habire bana yıllık iznimi değiştirten ve yazımı mahveden bu kurum umarım en kısa zamanda problemimi çözer ve başkalarına da üzmez.

0 yorum:

Yorum Gönder