| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'da Eğitim Almak İstemiyorum


21 Ekim 2008 tarihinde erken rezervasyon indirim avantajı ile Aralık 2008'de açılacağı tahhüt edilen Bilge Adam Kadıköy şubasinde İngilizce kursuna kayıt oldum ve 170 TL. İlk ödememi yaptım.

Aralık 2008'de Bilge Adam'ı sürekli aradığım halde açılacak olan sınıf hakkında hiçbir bilgi verilmemiştir. Sınıfların ne zaman açılacağını öğrenmek için ve eğer açılamayacaksa iptal edilmesi için İş çıkışında şubeye gittim. Hafta içi Salı günü gitmiştim, sınıfın açılamayacağını duyunca o zaman iptal edelim dedim. Ozaman haftaya salı günü gelin şube müdürümüz ile görüşeceksiniz dediler. Sanki ben bir suç işlemişim bir kusurum var disiplin yönetmeliğine görüşmeye çağırılıyormuş gibi Salı günü orada olmama ( Şube müdürü sorunlu öğrenciler ile haftanın sadece Salı günü görüşürmüş) haftaya Salı günü tekrar oraya kadar gitmemi isteyerk kaybettirmiş oldukları zamanın üstüne aynı kabahatle cevap verilmiştir. Israrlarım üzerine şube müdürü Enis Bey ile görüştüm. Maalesef kursu iptal etmedi 3 saat boyunca yaptığımız görüşmenin sonucu "sözleşmeyi imzaladın artık burada bu dersleri almak için beklemek zorundasın yada istersen iptal edelim ama hizmet bedeli olan 600 YTL'yi ödemek zorundasın" çözümü ile gönderildim.
Dilekçe ile iptal başvurusu yapmak istediğimi söylediğimde ise, taahhüt edilen tarihten sonra 60 gün içinde eğer bir sınıf açmamış olursak ancak sözleşmenizi iptal edebiliriz dediler.
Bu süreç içerisinde 4 ay kaybım olmuştur. İş yerimdeki kariyer hedeflerim ve söz konusu terfimi alabilmem için gitmek istediğim İngilizce derslerine başlayabilmek için 4 aydır bekliyorum.

2 Şubat 2009 tarihinde Bilge Adam öğrenci işleri bölümünü aradım ve sınıf açılıyormu diye öğrenmek istedim. arayacağız diyerek kapattılar fakat henüz hiçbir geri dönüş olmamıştır.

Bilge Adam'da eğitim almak istemiyorum, bu kadar ilgisiz, beni mağdur eden sırf kayıt olduğum için 600 TL borçlandırılmış olacağımı açıklamayan bir İş bir eğitim kuruluşunda alacağım eğtimin bana hiçbir şekilde fayda sağlamayacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder