| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'da Kurumsal Sorumluluk


Kütahya'da bilgisayar Programcısı olarak çalışıyorum.Bundan 6 ay önce Bilge Adam'daki eğitimim tamamlandı.Halen 12 taksitim var.İşim dolayısıyle İstanbuldan Kütahya'ya taşındım.Taşınmadan önce Muhasebeye defalarca sordum ve onlar bana senetleri ödediğim taktirde Kütahya'ya adresime gönderebileceklerini söylediler.buraya taşındıktan sonra da telefonla sordum ve hep aynı cevabı aldım.

Bugün ödemeyi yaptım ve telefon açtım.Telefondaki şahıs ödemeyi gördüğünü ve senedi ancak İstanbul'dan alabileceğimi söyledi.Birtakım telefonlar verip onları aramamı söyledi.

Acaba Bilişim üzerine kurs veren, dergilere ilanlara milyonlar harcayan bir kurumun anlayışı böylemi olmalı?

İstediğim şey o kadar basit ki,Bakkaldan alışveriş yapsam senedimi ödemesi yapıldığı takdirde adresime gönderir diye düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder