| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam’da Fiyat Tutarsızlığı


Bilge Adam Taksim şubesine 26 Ocak 2009 da kayıt oldum. 36 ay vade eğimime Haziran sonu yada Temmuz başında uygun bir devreye kayıt olmak üzere kaydoldum. Peşinatı tamamladıktan sonra bana kayıt olurken bu konuştuğumuz fiyatları isteğiniz zaman değerlendirebilirsiniz dendi.

Zaten onun için kaydoldum. Şubat 26 da gidince muhasebeye gönderdi, konuştuğumuz fiyattan 1.500 lira fazla bir şekilde peşine çevirme fiyatı çıktı karşıma.

Bunla da yetinmedi, ben arkadaşıma referans olarak Bilge Adam’a kayıt olması için anlattım. Arkadaşım Bilge Adam’ı hem de benim telefondan arayarak peşin fiyat istedi. Bana verilen peşin fiyat ile arkadaşımın bir telefonuyla ona verilen peşin fiyat arasında 1.300 lira fark çıktı.

Düşünebiliyor musunuz benim referansımla benden ucuza fiyat aldı. Bu durumdan benim de faydalanmam gerektiğimi istedim ama olumsuz yanıt aldım.

Daha eğitimime başlamadan yeni fiyattan yararlanamayacağımı söylediler. Kaydımı iptal etmeyi düşünüyorum, haliyle arkadaşım da.

Bilge Adam fiyat konusunda dürüst olmadı. Olaylar bunla da bitmiyor. Aynı gün akşam 7 de görüştüğümüz bir kişi ise yeni kayıt olacak arkadaşıma 1.000 lira benden ucuza fiyat verdi. Düşünün 2 müşteri temsilcisi arasında bile tutarsızlıklar diz boyu ve bu durumda ben çok mağdur oldum.

Peşinatı yatırmış, eğitme başlamamış birisi olarak yeni kayıt olandan peşin fiyat üzerinden 1.300 lira fazla ödemek bu devirde ne kadar adil ve adaletli bir davranış?

0 yorum:

Yorum Gönder