| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'ın Kaparodan Yaptığı Kesinti


Geçen hafta veri tabanı yönetimi eğitimi için Bilge Adam'a gitmiştim. Ön görüşme yapıldı ve daha sonra bana geri dönmeleri için telefon numaramı bırakmıştım. Sora sık sık aranmaya başladım. 31 Ağustos son gün kampanyamız sora eriyor dediler. Ben de eğitime katılmayı çok istediğim için sözleşme falan imzalamadan kaparo verme gafletinde bulundum.

Daha sora eğitimi Towncenter şubesinde almak istediğimi söyledim. Bunun için benden yaklaşık 1500 YTL fark istediler. Bunun üzerine almak istediğim eğitimden vazgeçtiğimi ve kaparomun bana iade edilmesini istedim. Fakat yatırdığım kaparonun (peşinat) iadesinin mümkün olmadığını, geri ödendiği takdirde (iptal durumunda) % 20 kesinti yapacaklarını söylediler.

Şimdi benim merak ettiğim ortamda sözleşme yokken yatırdığım kaparodan nasıl kesinti yapabiliyorlar? Yaptıkları tek şey laf ebeliği yaparak insanları tuzağa düşürüp insanların iyi niyetlerini suistimal ederek onların üzerinden para kazanmak.

0 yorum:

Yorum Gönder