| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam Yazılım Kursundan Ayrılma Çilesi


Bilge Adam Yazılım Kursuna yazıldım. 2 ay süre ile devam ettim.Kurstan ayrılmaya karar verdim.Hem işsizim ödeme yapamıyorum hem de eğitiminden memnun kalmadım.İş bulamadığım için de Türkiye'de değil, vatandaşı olduğum başka bir ülkeye gitmeye karar verdim.Fakat bugün görüşmeye gidip, dilekçe doldurdum.Bilge adamın komisyonu, dilekçeyi incelemek için ayda 1 gün toplanıyormuş.Bu yüzden bu ayın 20'sindeki senedimi de ödememi istediler.

Yurt dışına gideceğimi söyledim. Yarın otobüs biletini götüreceğim.Eğer Türkiye'ye geri dönerseniz, size tazminat davası açarız” dediler.Bir de %20 bölümü var.Ben vatandaşı olduğum ülkeye gideceğim. Bir iş tutturamazsam, tekrar gelebilirim. Ne yapmam gerekiyor? Kurstan memnun değilim. İptal ettirmek istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder