| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'a Yakışmayan Hizmet


Bilge Adam Ankara Kızılay Şubesinde 17.01.2009 tarihinde eğitime başladım.Yaklaşık 2.5 aydır kayıt sırasında bize vaad edilen eğitim kitapları elime ulaşmadı.Broşürlerde gördüğümüz muazzam sınıflardan ve bilgisayarlardan eser yok ,sınıf mevcudu ve sınıfın eğitim işlemeye uygunluğu ne yazık ki tam anlamıyla felaket(hatta eğitime başladıktan sonra sınıfımıza ekstradan masa bile eklendi.).Bu konudaki rahatsızlığımı öğrenci işlerine ve hatta BilgeAdam merkez e bildirmeme rağmen ne yazık ki hiç bir değişiklik olmadı(hatta sürekli kitaplarınız bu hafta gelecek diyerek her hafta oyalandık),kayıt sırasında gösterilen ilgiden eser yoktu,kesinlikle BilgeAdam ne yazık ki Ankara ya geldiği için beni sevindirmişti ancak beklentilerimi kesinlikle karşılamadı.
Ankara nın yeni bir şube olması benim bu şartlarda eğitim görmemi gerektirmiyor diye düşünüyorum ki bunun cezasını ben BilgeAdam öğrencisi olarak çekmek istemiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder