| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam Kayıt İptalini İmkansızlaştırıyor


Bilge Adam'a sistem mühendisliğine kayıt yaptırıp söz konusu olan parayı da kendilerine peşin olarak vermiştim. Daha sonra çalışmakta olduğum şirketin Gaziantep'te bulunan fabrikasına tayin edildim bu nedenle de haklı olarak bilge adama kaydımın iptalini isteyen dilekçe ile birlikte benden istedikleri belgeleri de takdim ettim.

Bu belgelere rağmen kurul benim kaydımın iptali yerine kaydımın dondurulmasına karar vermiş. Şuan yapmış olduğum görüşmelerle de bir sonuca varamadım. Anlamadığım nokta kayıt iptalini neden bu kadar imkansız hale getirmeleri ve buradan herkese bilge adama kayıt yaptırmadan önce en az 10 kere düşünmeleri aksi takdirde (herhalde) ölüm hariç kayıt iptalinin yapılmaması.

0 yorum:

Yorum Gönder