| |

25 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam Veremediği Eğitim İçin İcra Yolunda


Bundan 1.5 sene önce İngilizce eğitimine yazıldım. 3 ay devam ettikten sonra işim nedeniyle devam edemediğimi bildirdim ve devam edemedim. Belge istediler. Sonra onu ayarlarken işsiz kaldım.

3-4 taksiti ödeyemedim. Bana icra kağıdı geldi hiç haberim yokken. Kendilerinin açıklaması ise telefona cevap vermiyormuşum. Nasıl bir sistem ise Bahçelievler adresli telefonum, alan kodu 212.

Neyse icraya verilen hukuk bürosu ile görüştük, taksitleri ödemeye başladım. Bana eğitimi alamayacağımı, devamsızlıktan eğitim hakkımın kaybolduğu söylendi.

Bugün hukuk bürosundaki görevliyle görüştük, taksiti sordular, cevap verdim ve bundan birkaç saat sonra işyerime maaşım için haciz bilgisi geldi.

Bilge Adam vermediği bir eğitim için icralarla uğraşmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder