| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'a Kayıt Olmak Kolay İptali İmkansız


Reklamlarına kanıp Bilge Adam'a kayıt oldum. Daha sonra eğitim kalitesinin düşük olması ve çalışma saatlerimin uygun olmaması nedeniyle kaydımı iptal ettirmek istediğimi bildirdim. Bizimle her istediğinde görüşemezsin dendi ve bir hafta sonrasına randevu aldım. İşyerimden çalışma saatlerimi bildiren bir yazı ve ayrıca birçok ayrılma nedenimi yazdığım dilekçeyle başvurdum. İncelendi bunlar yeterli değil kaydını iptal edemeyiz gelmesen bile paramızı vermek zorundasın dediler. Bende almadığım eğitim için ödeme yapmak istemiyorum. Bana kayıt olurken imzalattıkları onlarca kağıt arasındaki karınca duası gibi sözleşmede yeralan kursa gelmeseniz bile %20 si alınır maddesinide kabul ediyorum hayır hepsini vereceksin diyorlar. Bunlardan paçayı nasıl kurtarabilirim?

0 yorum:

Yorum Gönder