| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam Sözleşme İptaline Yanaşmıyor


Yaklaşık 2 senedir Bilge Adam sistem uzmanlığına gitmekteyim. Kursumun bitmesine müteakip, Cisco Networking eğitimi almak istedim ve 7 senet imzaladım.

Samimiyetten olsa gerek sözleşmeyi okumadım. Sonrasında başıma geleceğin farkında değildim. Şimdi ailevi sebeplerimden ve durum yetersizliğimden kursumu iptal ettirmek istiyorum ancak sanki durumum şu anda varmış gibi vermedikleri eğitimin %20 gibi bir kısmını benden talep ediyorlar.

Tamam ama faizli kısmından talep ediyorlar. Yani 2200 YTL olan kursun %20 si 440 YTL yapıyor, ancak adamlar senetli kısmın %20 sini sizden talep ediyorlar. Bu da 640 YTL yapıyor.

Peşin para bulabilsem hemen bu parayı verir, kursu alırım. Param cebimde olmadığına, derdimi anlattığıma ve anlaşılmadığıma göre söz konusu iptal işlemini yaptıramıyorum.

En üzücü yanı zamanında onların eline 6500 YTL para ödemiş olmam ve bizim samimiyetimize karşılık bunun yapılması.

0 yorum:

Yorum Gönder