| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'da Kayıt Sildiremiyorum


Ben Bilge Adamın MCPD sertifikasyon eğitime şubat ayında yazıldım. Ancak şubat ayında yazılmama rağmen kursa 3 ay sonra başlayabildim. Bu duruma birşey demedim ancak verilen eğitimin kalitesinin çok düşük olması ve ödediğim paranın hiçbir şekilde karşılığını alamadığım ve özelliklede artık haftasonları işlerimden ötürü kursa devam edemediğim ve neredeyse 3 aylık kurs süresi boyunca 6-7 defa kursa gidebildiğim için kurstan kaydımı sildirmek istedim. Ancak bunun mümkün olmadığını ve ancak ve ancak kaydımın M.E.B. yönetmeliğindeki şartlara uygun (yani psikolojik sorunlarım olması sebebiyle kursa devam edemeyeceğim) bir rapor almadığım sürece kaydım silinmiyormuş. Ayrıca mesela dondurmak istesem bile yine devam etmediğim kursun ücretini ödemem gerekiyormuş Yani kısacası her halukarda benden bu geriye ödemem gereken taksitleri alacaklarını ve hiçbir şekilde bu parayı ödemekten kurtulamayacağımı söylüyorlar. Bu konu hakkında sizlerden yardım istiyorum . Çünkü devam etmek istemediğim, edemediğim, memnun olmadığım ve karşılığını almadığım bir hizmetimsi şey için ücret ödeyeceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder