| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam Üyelik İptaline Yanaşmıyor


20 Ekim 2008'de Bilge Adam Kadıköy şubesinde sistem ve ağ uzmanlığı 400 saatlik eğitim alma sözleşmesi ve ödemeyi içeren obsiyonu olan senet imzaladım. 300 TL peşin ödedim. Elimde olmayan nedenlerden dolayı sözleşmeyi feshetmek istedim.

23 Ekim 2008 tarihinde dilekçeyle başvurdum. Bu durumda sözleşmeyi feshetmeleri durumunda yayın ve organizasyon giderleri adı altında 1.200 lira ödemekle yükümlü olduğum söylendi. Sözleşme metnine de bu yükümlülük koyulmuş. Sözleşme metni bir dergi gibi yazılmış. Uzun tutulmuş. Ben de bu kurumun popülaritesine güvenerek imzaladım.

Zaten akşamüzeri, oldu bittiye getirerek sözleşme imzalattılar. Şimdi ise “900 daha verirseniz senetleri veririz, başka işlem yapmayız” diyorlar.

0 yorum:

Yorum Gönder