| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'ın İç Yüzü


Nerden başlasam bilemiyorum ama benim durumumda olan en azından bi tek ben değilim bunu biliyorum.Reklamlarına ismine güvenip Bakırköy ebuzziya şubesinde dil kursuna kayıt oldum.Ordaki şahıs salladıkça salladı.Yok bugün son gün kayıt olmasan sonraki aşama ta ne zaman grup yok,şu an herkes sistemi dolduruyo size yer kalmaz falan filan attıkça attı ben de tabii ki dinledikçe dinledim ister istemez.Bu kursa çok ihtiyacım vardı çünkü yüksek lisans sınavlarına bi an önce yetişmek istiyordum İngilizcemi biraz daha ilerletip ve dikkatinizi çekerim 12.07.08 de gidip kayıt olduğumda kursun 25.08.08 de başlayacağını söylediler.Aslında 25 ağustos bile çok geçti benim için.Ama kaliteli olacağını düşündüm ve kabul ettim.25 ağustos günü kursa başlayacağımızı düşünürken bunlar tekrar telle beni aradılar ve kursun 15.09.08 de başlayacağını söylediler.Olamaz dedim nsl olur nsl ileri bi tarihe ertelenir zaten bu kadar zaman kaybı yaptım dedim.Bişey yapamayız dediler.Bu son dedim neyse beklemeye başladım.15 eylül tarihi ve bi tel daha.Kursunuz 25.10.08 e alındı.Artık bu kadarı da pes.Buna resmen paranla rezil olmak ya da insanlarla dalga geçmek denir.Bu kurumdan şikayetçiyim.Kredi kartımdan alınmış olan 4200 YTL nin bi an önce tarafıma ödenmesini istiyorum.Zaten olan bana oldu 25 ekimde başlayacak bi kurstan hayır da gelmez.zaman kaybı yaşadım çünkü.Şişli merkezdeki Betül hanıma da o kadar not bıraktım ne arayan var ne de soran.Ve üstüne kredi kartımdan çekimler devam ediyor.

0 yorum:

Yorum Gönder