| |

21 Mayıs 2009 Perşembe

BilgeAdam'ın Eğitim Kitapları


Bilgeadam'ın Yazılım ve veritabani uzmanlığı kursuna 6 binTL /36 ay taksitle kayıt oldum.Adamlar koliler halinde kitap gönderiyorlar ya işte onun içinden çıkan şeyleri söyliyim çünkü kitap demeye dilim varmıyor.Bir tane karton kapak var,iğrenç mürekkeple basmışlar.2 Koli halinde Toplam 200-300 sayfalardan olusan 2 düzine 6 ciltlik kitap var.Ayrıca koliyi açtığımda kitaplardan pis pis beyaz renkte bir şeyler dökülüyordu,tozluydu.Neyse ıslak bezle temizledim.Kitaplarin Tümü renksiz. Renksiz olmasi onemli değil ama kitap ücretine 1 bin TL dedikleri halde neden renksiz ve dandik basmışlar.Kitaplarin renksiz basılmasi kalite bakımından önemsiz yani cok da önemli değil ama proje/kod kısımlarında çok dandik olduğunu sizde farkedeceksiniz.Yazılımda kullanılan her kod ayrı renklerde yazılır ve çoğu kişi bunun kolaylığını biliyordur.Ama sayfalar Siyah-Beyaz olunca bütün kodlar ayni gozukuyor. Bunun sıkıntısı yuzunden kitaplara uyuz oldum yuzune bakmiyorum bile artik, kolilerin icine koydum bilgeadama gidene kadar kolilerin icinde duracaklar. Ustelik gelen kolilerden CD de Cikmadi, cikmasi gerekiyordu cunku CD'nin olacagini kayit eden kisi bize soylemisti. CD'nin icinde ornek projeler varmis. ama ne cd var nede kitaplari kaliteli. Kurumun hata ve eksiklikleri var. Hayir kitaplarda olan ayni bilginin milyarlarcasi internette var, kitaplara takmiyorum ama en azindan pahalliya verdikleri kitaplari daha ozen gostererek yayinlasalardi iyi olurdu. Kitaplarda bide Tanitim nushadir, para ile satilamaz yaziyor, yani orjinal kitaplar degil. Kitap dedigimde bir tane halkaya gecirilmis ucuz kagitlardan olusuyor. Ayrica en onemli demek istedigim sey ise beni aradiklarinda kurs ile ilgili soru sormak icin CD nin olmadigini soyledigimde bana buraya soyle diye tel numara verip kapattilar, soruda suydu afedersiniz "salaklar" bana kurstan niye vazgectigimi sordular yani kursu iptal ettirmisim guya. Hayir dedim oyle birsey yok! Sonra aradiklarinda ise "Kurs Kasimda baslayacakmis .." diye bana haber verdiler yine ben kolilerde CD olmadigini soyledim fakat bayan bana yanlislik olup olmadigini soyleyeceklerine gelince cdleri alirsin dedi, yav manyak ben belki simdi calismak istiyorum belki bana ornek projeler lazim dimi manasinda bir seyler soyledim oda bana Ben bunu ilgili kisiye haber verip size yonlendirecegim dedi 1 hafta oldu ne arayan ne soran var Bunu da Bilgeadam'in profesyonelliğine sığdıramıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder