| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam dan Çıkışımı Alamıyorum


2005 yılında Bilge Adam'a kayıt yaptırmıştım. Ancak birkaç ay sonra üniversite kazanarak Kadıköy şubesindeki rehberlik servisine gittim. Ödeme yapamayacağımı ve çıkışımı almak istediğimi söyledim.

Bir dilekçe yazdırdılar. Öğrenci kartımın fotokopisini filan aldılar, size haber verilecek dediler ve ben de okuluma başladım. Aradan aylar geçti. Haber falan gelmeyince İstanbul'a dönüp durumu sorduğumda rehberlik servisindeki bayan bilgisayara bakarak henüz cevap gelmemiş dedi ve isterseniz kayıt dondurun, bu süre içinde cevap da gelmiş olur dedi.

İyi dedik, bir dilekçe daha yazdım. Ama işin komiği ben ödeme yapamayacağım için çıkışımı istemiştim, kayıt dondurulduğunda ödeme devam ediyormuş, sonradan öğrendim, sağ olsunlar çok zeki insanları bünyesinde çalıştırıyorlar.

Neyse döndüm yine okuluma, yine ne arayan var ne de soran. Yine kalktım geldim ve senetlerin avukatta olduğunu öğrendim.

Nasıl olduysa benim çıkış isteğim bunların sisteminde görünmüyormuş. Şimdi ise benden eğitim ücretinin tamamını, avukat ücreti faiz vs 9 milyar civarı bir para istiyorlar.

Kendi sorumsuz, bilgisiz ne iş yaptığından haberi bile olmayan personeli yüzünden bu duruma düşürüldüm

0 yorum:

Yorum Gönder