| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam'da Eğitim Tekrarı Sorunu


Bilge Adam Town Center'da dijital video ve 3d animasyon eğitimi aldım. Geçen sene Nisan ayında eğitimim sonuçlandı. Eğitimin bitmesine 15 gün kala dilekçemi verdim ve tekrar talebinde bulundum. (Bilge Adam'da böyle bir hak var. Eğer devamsızlık ve ödeme ile ilgili şartları yerine getirirseniz eğitiminizi tekrar alabiliyorsunuz. İlk 6 ay içersinde de olumlu yada olumsuz cevap vermek zorundalar. )

Ben bu cevabı ne yazık ki 8-9 ay sonra kendi şartlarımla öğrendim. Ne bir arayan oldu, ne de bir soran. İlk etapta olumsuz geri dönüş yapsalar da ilgili belgelerimi ispatladıktan sonra olumlu sonuç aldım.

Ancak yine arayan soran yok. Sebebi şu ki benim aldığım eğitim içeriği kapanmış ve dolayısıyla sanıyorum ki beni bunun için deyim yerindeyse sallıyorlar.

Bilge Adam'da 3 ten fazla eğitim almış biri (daha önce de tekrar eğitimi almıştım) olarak ne yazık ki geçmiş senelerdeki kurumsallığın kaybolduğunu gördüm. Önceki dönemlerdeki samimi ve iyi niyet şu anda kaybolmuş durumda.

0 yorum:

Yorum Gönder