| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam Kaydımı İptal Etmiyor


Bilge Adam Fatih şubesine Ocak 2008'de başlayacak olan 440 saatlik sistem uzmanlığı için 6000 YTL lik senet imzaladım. 1000 YTL peşin ve geri kalanı 12 taksit yaptık.

Konuştuğum kişinin sözlerine güvenerek ve bu kadar iddialı olan kurumsal bir şirketin dişimdeki dolguda bile gözü olduğunu bilmeden sözleşmeyi imzaladık.

Yaklaşık olarak eğitimin yarısını aldıktan sonra okul derslerim kötü gitmeye başladı. okula yoğunlaşmam gerektiğini söyleyip kursumu dondurma talebinde bulundum fakat bunu yazılı yapmam gerektiği, birkaç belge getirmem istendi.

Sınav döneminde olduğum için belgelerle pek uğraşamadım. Sonuçta 2 hafta geçtikten sonra belgeleri teslim edip kaydımı Ağustos ayına kadar dondurdum.

Kurs ücretini ödememde ablam yardımcı oluyordu bana ve ablamla kalıyordum. Ablam evlenip yurtdışına yerleşecekti. Bundan sonra ondan para istemek ağrıma gideceği için yabancı dil öğrenmek için Work And Travel programıyla "Amerika" ya gitmeye karar verdim.

Kursumu Ekim ayına kadar tekrar dondurdum ama bu arada kurs ücretini yaz ayları boyunca ablam ödedi. Yaklaşık 2500$ arkadaşımdan borç edip beraber Usa'ya gittik. Kötü şans öyle bir şey ki orada da peşimi bırakmadı. Türkiye ye 500$ borçla dondum

Su anda İstanbul'da kalacak yerim yok. Geçici olarak bir kaç yerde kalıyorum. Memlekete dönmeye karar verdim. Eğitimin yarısını aldım ve 4500 YTL ödedim.

Fatih'teki Bilge Adam'a gidip durumu açıkladım. Benden Diyarbakır ikametgahı istediler. Getirdim. Kurula girecek dediler dosyan.

Dün mesaj (13.11. 08) geldi. İptal başvurum kabul edilmemiş. Ödemeye devam etmem gerektiği söyleniyor ama ben 10 gün sonra Diyarbakır'a dönüyorum. Bu ne açgözlülüktür, bu ne halden anlamamaktır?

Ayrıca kayıt dondururken geçen süreyi de derse girmiş saydılar. Eğitim organizasyon bedeli altında 1200 YTL de eklemişler. ( eğitim organizasyon bedeli kalan eğitim üzerinden hesaplanmıyormuş demek bunu da anladım.

0 yorum:

Yorum Gönder