| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam İptal Edilen Kursun Ödemesini Yapmıyor


Bilge Adam Fatih şubesi öğrencisiyim. 31 Kasım 2008 tarihinde şubeye gidip Ağustos ayı fırsatlarını kaçırmamak için iki eğitime (MS Office ve muhasebe) kaydoldum. Kurs ücretini (1170 YTL + 1780 YTL = 2890 YTL) de babamın kredi kartını ödünç alarak 12 taksit olarak çektirdim.

Dönemsel işlerle ve de aldığım burslarla taksitlerimi yatırabileceğimi düşündüm. Ama iş bulamadım, ailemin durumu da iyi olmadığı için istemeyerek de olsa muhasebe eğitimini iptal etmek zorunda kaldım. Ama kredi kartı ile ücreti ödediğim için tutarın iki ay sonra (25 Ocak) tarihinde hesabıma yatırılacağı bilgisi verildi.

Bugün 29 Ocak, hesabımda hala bir hareket yok. 25 Ocaktan bu yana yetkili kişilere ulaşamıyorum, not bırakıyorum ama nafile. En son genel müdürlükle irtibata geçip *** hanımla görüştüm, o da durumu araştıracağını ve en kısa zamanda (1 gün içerisinde) bilgi vereceğini söyledi. Ben de bir nebze rahatladım ama 3 gün geçmesine rağmen hala bir bilgi alamadım. Ödeme tarafıma 1290 YTL olarak yapılacakmış. Sözleşmede %20'lik bir kesintiden söz edilirken bana %25'lik bir kesinti yapılıyor. Sebep olarak iki eğitimi birden aldığım için yapılan indirimin iptali söylendi.

Ben kaydolurken satış temsilcisine özellikle sormuştum. İki eğitime kaydoluyorum bir indirim söz konusu mu diye ama bana verilen cevap hayır beyefendi isterseniz 3 eğitime kaydolsanız dahi bir indirim söz konusu değil. İlk başta dediğim gibi ben öğrenciyim, henüz eğitim başlamamışken (Mart ayında başlayacak) böyle bir kesinti yapılması çok mantıksız. İki taraflı bir sözleşme yapılıyor ama sözleşme maddelerine uyulmuyor.

Fatih şubesi müdürüne ulaşamıyorum, not bırakıyorum ama geri dönülmüyor. Birkaç saat sonra tekrar aradığımda ise kendisinin dışarıda olduğu ve notumun iletildiği söyleniyor. Ama ne arayan var, ne de araştıracağım deyip bilgi veren var. Nasıl bir hizmet anlayışı, nasıl bir kalite bu anlamış değilim açıkçası. Bilge Adam güvencesine kalitesine inanarak büyük bir hata yapmışım. Umarım sorunum en kısa zamanda çözümlenir.

0 yorum:

Yorum Gönder