| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam Yönetim ve Eğitim Merkezi Hakkında


Bilgeadam Bilişim Teknolojileri Akademisi Kadıköy şubesine 500 saatlik sistem ağ uzmanlığına kayıt oldum. Kayıt olana kadar kapılarda karşılanıyorsunuz, kayıt olduktan sonra ise sizinle ilgilenen kimse yok. Kurs başladı 2 ay sonra eğitmen azınlık olan birkaç kişinin keyfi isteğiyle değişti.

Eğitimin daha çok uygulama üstüne olması gerekirken gelen eğitmen daha çok keyfi uygulamalar yapmaya başladı. Daha çok havadan sudan konuşan eğitmen arkadaş zaten öğrenmek için çabalamayan arkadaşların ekmeğine resmen yağ bal sürdü. Eğitmen arkadaş derslere istediği saatte gelmeye, derste bilgisayar oyunu (counter strike-çok meşhur, yerel ağda oynanan bir oyundur) oynamaya, müzik dinlemeye, araba muhabbeti yapmaya, Facebook'tan kız bakmaya, Youtube'dan videoyu izlemeye, gümrükten çıkardığı malları yine ders içinde pazarlamaya başladı.

Bunları yapmayın diye dile getirdim, eğitmenden aldığım kısa ve net cevap “eşyaları sana mı satıyorum, sen beni ilgilendirmiyorsun ve terbiyesizsin” diyerek hakaret ederek oldu.

Uygulama yapılmıyor ben kendi başıma ne yapabilirim diye kendisini eğitim müdür yardımcısı olarak tanıtan ve bir sorununuz olması durumunda ya da bir şey sormak istediğinizde mutlaka bana gelin diyen eğitmen arkadaşla konuşmaya gittim. Aldığım tepki ise sanki ilköğretim öğrencisini azarlar gibiydi. Yüzüme bile bakmadan internette araba ilanlarına bakarak, bıktım sizden sürekli şikayet ediyorsunuz oldu. Oysa biraz beni dinlese şikayete gelmediğimi, kişisel olarak kendimi geliştirmeye dayalı daha çok çalışmak ve yardım istediğimi anlayacak.

Yine eğitim müdür yardımcısına, sınıfa başka programların satışı için geldiğinde eğitimde uygulamaların yeterli olmadığını belirttim. Anında parladı sözümü kesti bağırıp çağırmaya başladı ve sınıf eğitmeninin hakaret etmek için nereden cesaret aldığı ortaya çıktı. Eğitim müdür yardımcısı da herkesin içinde terbiyesizlik yapıyorsun deyip hakaret edip bağırıp çıktı.

Şimdi bir aydır kayıt iptali için bekliyorum. Kadıköy şubede olanları, kurumun bütün telefon numaralarını arayarak, e-postalar atarak bildirdim. Maalesef hiçbir şekilde karşıma yetkili kimse çıkmadı. Şube müdürüyle bir kere görüşme şansım oldu onda da kelime oyunları ve laf kalabalığıyla karşılaştım. Bir randevu daha istedim sabah aldığım randevuyu akşam arayarak iptal ettiler.

0 yorum:

Yorum Gönder