| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam Kaydımı Silmiyor


2007 Mayıs ayında Bilge Adam Kadıköy şubesine MCPD kursu hakkında bilgi almak üzere gittim. Alelacele içerik ile ilgili bilgi vermek yerine sözleşmeyi imzalattılar. Kursun içeriğini zaten biliyordum ama herhangi bir bilgilendirme yapılmadan hedefin insanlara o sözleşmeyi imzalatmak olduğunu ispatladılar.

Kursun ilerleyen zamanlarında birçok sebepten ötürü kurstan ayrılmak istediğimi söyledim. Bana 2300-2400 YTL civarında bir tutar ödemem gerektiğini söylediler bırakabilmem için.

Kursu bırakmak istememin başlıca sebeplerim;
1. İş değişikliği sebebi ile çalışma saatlerim uymadı.
2. Ödemelerim yoğunlaşmaya başlayınca maddi sıkıntı çekmeye başladım.

Bunu kabul etmediler. Kanunlara göre müşteri memnun kalmadıysa ürünü iade eder ve varsa parasını da geri alır. Şimdi ben verdiğim parayı da geri alma gibi bir talepte bulunmadan sadece kaydımın silinmesini ve eğitimini almadığım bir paranın benden talep edilmemesini istedim. Şu anda avukatlığım. İcraya verilmiş durumdayım ve bugün itibari ile benden talep edilen tutar 7692 YTL'dir.

0 yorum:

Yorum Gönder