| |

17 Mayıs 2009 Pazar

BilgeAdam İş Bulacağını Vaat Etti Ama Yok...


Özel bir şirkette çalışırken kendimi muhasebe alanında geliştirmek ve iş yaşamımı bundan sonra bu alanda ilerletmek için muhasebe kurslarını araştırdım. Muhasebe kursları olarak 2 firma öne çıktı. Bilge Adam Ve Bilişim Eğitim kurumları. Bilge Adam kurs fiyatı olarak çok pahalıydı fakat Beşiktaş Bilge Adam'la konuşmaya gittiğimde kursa kayıt olduktan sonra mutlaka iş bulunduğunu ve bu alana bir şekilde adım atıldığını belirtiler.

Ben de bu farkı iş nasılsa buluyorlar mantığıyla kendimi çok fazla sıkıntıya sokarak aradaki çok büyük farkla Bilge Adam Eğitim Kurumlarına Beşiktaş şubesine yazıldım. Çok fazla ümitliydim kursumdan fakat o kadar ticarethane mantığı ve bir o kadar ilgisizlikleri beni şaşırttı ve üzdü. Kursum devam ederken de bütün aldığım bilgiler mutlaka bize iş bulunabileceği bunun için kariyer noktası birimlerinin olduğuydu.

Kursumu iyi derecede bitirdim. Sınıfta 9 kişiydik, diğer arkadaşlarımla dahil bana da iş teklifi yapılmadı. Tekrardan kursa devam etme hakkımız olduğu halde çağırılmadık. İyi derecede mezun olsak da bu hakkımız saklıydı bize böyle bilgi verilmişti. Bu olumsuzluklar bilboardlara reklam asmakla geçmiyor. Geleceğimize yatırım maalesef Bilge Adam'la yapılamıyor.

Buraya başvurmamın sebebi de kimsenin benim gibi mağdur olmaması kursum biteli bir sene oldu bu kadar beklememin sebebi de bir iş çıkarsa bana dönüş yapılacağı içindi. Artık beklemenin de bir manası olmayacağını anladım. İş çıkmadığını düşünmüyorum, çünkü hiçbir şekilde teklif edilmedi.

Beşiktaş şubenin yetkili muhasebe birimi müdürüyle de görüştüm. Ama hepsi yazılırken ki söylediklerini unutuyorlar. 1500 Türk lirası diğer kurslardan olan farkı ben sırf iş bulunuyor diye verdim. Ama ne yazık ki sadece para kazanma mantığıyla bakan müşteri memnuniyetini hiç düşünmeyen bir kurum. Eğitim kurumundan çok farklı bir anlayış söz konusu.

0 yorum:

Yorum Gönder