| |

25 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam'a Gitmekle Çok Büyük Hata Yaptım


Ben şu an bilge adamda eğitim alıyorum ve gerçekten çok pişmanım hem çok sorumsuzlar hemde parayı alana kadar herkezdende ayrı fiyat talep ediyolar. Kısacası kime ne kadar geçirirlerse 3500 kayıt olanda var 7000 yazılanda var 5000 nede var eğitime gelince iyi ama heran ne olcağı bellı değil sürekli eğitmen değişe biliyo ve bu öğrencileri ciddi anlamda etkılıyo sertıfaka falan dıyolar kursu bıtırıp hala belgesını alamayan arkadaslar var ve ayrıca kendım yasadıgım sorunlunlardan bırıde su ek sınav not yukseltme hakkımı kullandım bunun için internetten öğrencı portalları var ordan sınav hakkımın bırını kullandım ve sınav gunu onume cok ılgısız bı test kıtapcıgı geldı hıc bolumumle alakası olamayan bişey dılekce yazdım tekrardan sınav ıcın cagırdılar gene aynısı oldu ve hala egıtım bıtıcek ben o sınava gıremedım neymıs ellerınde test kıtapçıgı yokmuş hepsı hıkaye cok sorumsuzlar eger ılla bilge adama gıdıceksenız sıze tavsıyem gıdın gorusun ama ılk etapta para falan odemeyın emın olun sıze donecekler ve fıyatı ındırdıkce ındıreceklerdir yoksa kursa basladıktan sonra sızden daha az paraya eğitime kayıt olan arkadasları öğrenirsiniz ve kazıklandıgınızı ozaman anlarsınız tıpkı ben ve egıtım alan arkadaslarım gibi.

0 yorum:

Yorum Gönder