| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam'da Fiyat Tutarsızlığı


Bilge Adam taksim şubesine 26 ocak 2009 da kayıt oldum 36 ay vade ile haziran sonu yada temmuz başında uygun bi devreye kayıt olmak üzere kaydoldum peşinatı tamaladıkdan sonra bana kayıt olurken bu konuştugumuz fiyatları isteğiniz zaman değerlendirebilrsiniz dendi zaten onun için kaydoldum şubat 26 da gidince muhasebeye gönderdi konuştugumuz fiyattan 1.500 lira fazla bi şekilde peşine çevirme fiyatı çıktı karşıma.

Bunlada yetinmedi ben arkadaşıma referans olarak bilge adama kayıt olması için anlattım arkadaşım bilgeadamı hem de benim tlf. dan arıyarak peşin fiyat istedi bana verilen peşin fiyat ile arkadaşımın bir telefonuyla ona verilen peşin fiyat arasında 1.300 lira fark çıktı. Düşünebiliyomusunuz benim referansımla benden ucuza fiyat aldı. bende bu durumdan benimde faydalanmam gerektiğimi istedim ama olumsuz yanıt aldım düşünün daha eğitmime başlamadan yeni fiyat dan yararlanamayacağımı söylediler kaydımı iptal etmeyi düşünüyorum haliyle arkadaşımda.

Bilge adam fiyat konusunda dürüst olmadı. olaylar bunlada bitmiyor aynı gün akşam 7 de görüştüğümüz bir kişi ise yeni kayıt olacak arkadaşıma 1.000 lira benden ucuza fiyat verdi düşünün 2 müşteri temsilcisi arasında bile tutarsızlıklar diz boyu ve bu durumda ben çok mağdur oldum. peşinatı yatırmış eğitme başlamamış birisi olarak yeni kayıt olandan peşin fiyat üzerinden 1.300 lira fazla ödemek bu devirde ne kadar adil ve adaletli bir davranış taktir sizin.

0 yorum:

Yorum Gönder