| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam'ın Kargo Fiyaskosu


Temmuz (2008) ayında gitmeyi planladığım bilge adam muhasebe eğitimine başladım. Kitaplarınız gönderecek dendi. Aradılar adres ve telefon verdim. Çarşamba günü kitaplarınız gelecek dendi. Bekledim ne gelen var ne giden. Bilge adamdan hiç bir yetkili bana geri dönmedi.

Bu arada telefonum değişti ve bu değişikliği benimle ilgili iki şubeye de bildirdim. Neyse 1 ay geçti gene cevap yok. Ama kursu yarıladık bu arada. Kitaptan faydalanacağım ama kitap yok ortada. Baktım bulunduğum sınıfa, kimsenin kitabı gelmemiş ve şikayetçiler. Diğer şubelerden kişilere sordum.

Onlar da aynı sorunu yaşıyormuş. Sorunumu söyledim Şişli'den ** hanımla görüş dediler. (Benim aramam gerekiyor. Kurstan önce defalarca ararlar ama kayıt olduktan sonra sen ararsın) tam 5 kez aradım farklı günlerde. Ama evrim hanım nasılsa hiç yerinde olmuyordu. Birisi çıktı telefona iki kez not aldı size geri dönülecek diye.

İki gün bekledim geri dönen yok. Beş kez daha aradım gene yok. En son aradığımda telefondaki kişi gülerek dalga geçer gibi sordu. Müdürle görüşmek istiyorum deyince ** hanım ortaya çıktı. Gene adresimi sordu. (Tam on üç kez kendisine adresimi mail atmıştım)11.12.2008 tarihinde kitaplarım geldi ama yanlış geldi.

18.12.2008 (kursa başladıktan 8 ay sonra ve ben İstanbul'da yaşıyorum bu arada yurtdışında değil) tarihinde geldi ama kitaplar bana gelmedi ben rastlantı eseri onları buldum. Şöyle ki çalıştığım işyeri büyük bir depo şeklinde. İş arasın da lavaboya gitmek istedim. İşyerimize iş gereği pek çok küçüklü büyüklü kargo geliyor.

Lavaboya giderken köşeye atılmış ve üzeri yarılmış şekilde kitaplarımı buldum. (İyi ki üzerinde Bilge Adam kutusu vardı. Buradan tanıdım. Yoksa imkan yok bulamazdım kayıplara karışırdı. Bilge Adam gönderdiği (!) bu kitaplar kaybolsa veya eksik çıksa benden bunun karşılığı kitap parası isteyecekti. Ve imza karşılığı kitap almam gerekirken ben hiç imza atmadan kitap aldım.

Yani benim yerime bir başkası imza atarak kitaplarımı alabiliyor. Sonrada öğrendim ki bu kargoları dağıtan Aras Kargo'ymuş. Kendileri benim çok önemli iki adet kargomu kaybetmişlerdir. Ve bundan sonra kendileri benim ve yakın çevrem için bedava kargo hizmeti vermek istese dahi gene kendilerine kargo emanet etmeyi düşünemem.

Herhalde çok büyük bir firmayla çalışıyoruz demek için müşterileri bedavaya getiriyorlar. Bilge Adam'ı kınıyorum. Bu şikayetimi çevremle paylaşacağım. Güvenip bir eğitim daha aldım. Kitaplar elime nasıl ulaşır (mı!) diye merak ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder