| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam'a Eğitim Tekrarı Şikayeti


Yanılmıyorsam 2006 yılında Bilge Adam yazılım uzmanlığı eğitimim son buldu. (o tarihte 2 aşamalıdır yazılım eğitimi uzmanlık ve mühendislik olarak. ) Kursa yazıldığım sırada özellikle satış departmanındaki bayana kursumun sonunda askere gideceğimi ve geldiğim zaman tekrar alma hakkımın olup olmayacağını sorduğumda terhis belgemi getirdiğim taktirde olacağını söylemesine rağmen askerden gelince Bilge Adam'a gittiğimde eğitim tekrar hakkımın olmadığını (eğitim programı değiştiği için şuan c# dersi veriliyor 2006'da vb veriliyordu. ) söylediler ve benden yeniden yazıldığımda yenden para talep ettiler.

Yani önceden aldığım eğitim ve vermiş olduğum milyarlar havaya uçmuş oldu. Şuan halen Bilge Adam Fatih şubesinde yazılım uzmanlığı eğitimi alıyorum. Bu eğitim sonunda yeniden tekrar talep edeceğim. Umarım bu sefer bir sorun çıkmaz.

0 yorum:

Yorum Gönder