| |

25 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam'a Gitmek Büyük Hata


Merhabalar ben 2008 Sistem mühendisliği(sözde) bölümüne yazılmıştım.amacım bilgisayar programcılığı bölümü okuyordum o yıllarda bana ekstrra yardımcı olsun,daha çok bilgi sahibi olayım diye Parasını peşin verdim. 6.000YTL acıyorum hatırladıkça.Bilgeadam insanların cebinden parasını çeken bir kurum.Sömürü yapıyor (Umut sömürüsü yapıyor) Sakın paranızı böyle kurslar veren şirketlere kaptırmayın.Paranız cebinizde kalsın.İnternette ve kitaplar yeterince bilgi veriyor.Elime ne mi geçti koskoca bir sıfır ve paramın üzerine soğuk bir su içmek.Neden böyle düşündüğümü söyleyeyim.Başlangıçta ingilizce eğitimi,sonra sistem eğitimi tamamı ingilizce size soruyorum 200 saatte sadece ingilicenin gramerini öğrenebiliyorsunuz %50 max (adam akıllı) kelimelerin tekk tek konuşma diliyle size anlatılmıyo hadi onu geçtik sonrası ağır bir sistem eğitimi(ingilizceli) türkçesini zor öğreniyoz,ingilizce videolar izliyorsunuz derste, size 7 tane her biri 2 kilo ağırlığında kitaplar(hepsi ingilizce) biz profösör değiliz.birde öğretmen tecrübesiz ve belli kalıplardan çıkmaysa off gitti o güzelim zamanınız yurt dışında Sistem mühendisliği kursu 4 yıldır kursu 4 yıldır. 2 yıl teorik,2 yıl pratiktir.Paranızı kesinlikle kaptırmayın sizi resmen sömürüyorlar sakın aldanmayın lüks görümüne, içerik olarak.Şikayet sitelerine gelince yazını yazıyorsun 1 hafta sonra gülücük işareti koymuşlar size sormadan.Kandırmacadan ibaret.

0 yorum:

Yorum Gönder