| |

20 Mayıs 2009 Çarşamba

BilgeAdam Hayal Kırıklığı Yarattı


Çok büyük umutlarla yazıldığım Bilge Adam bende büyük bir hayal kırıklığı yarattı. Elinize verilen kâğıtlar, senetler imzalandıktan sonra adeta hiçbir şey hakkında konuşma hakkınız bile olmuyor. Ben bir üniversite öğrencisiyim.

Beşiktaş Bilge Adam'a yazıldım ancak kurs programı hafta içi her akşam ve 2,5 saat sürüyor. Bu yoğunluğu kaldırabileceğimi düşündüm. Ancak devamında kaldıramaz hale geldim. Devam ettiğim kurs yüzünden okulumu ihmal etmeye başladım. Okulumu uzatma tehlikesiyle karşı karşıyayım.

Kaydımı dondurmak için başvurdum. Ancak sebebim mücbir kabul edilmedi. Bir öğrencinin okuldaki performansının düşmesinden onun okulunun uzamasından daha mücbir hangi sebep olabilir? Üstelik bana bir kez seans değiştirme hakkımı kullandığımı ve bunun kayıt dondurmaya engel olduğunu söylediler. Ancak seans değişikliği yapacağım zaman kayıt dondurma hakkımın kaybedeceğime dair hiçbir bilgi verilmedi. Kendimi çok mağdur ve kandırılmış olarak hissediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder