| |

18 Mayıs 2009 Pazartesi

BilgeAdam Hani Dolup Taşıyordu?


Ankara'da Bilge Adam'ın şube açmasına sevindim. Birkaç kişiden iyi bahsedildi. Abimle beraber kayıt olduk. Ben autocad ve 3d max uzmanlığını tercih ettim. Aralık ayındaki görüşmelerimizde kurslar dolu olduğundan Şubat'ın 14'ünde açılacak kursa kayıt oldum.

Geçenlerde kurs tarihini teyit etmek için şubeye gittim. Bana birkaç kişinin olduğunu, bunların dağınık kurs saat ve günlerini seçtiğini, hepsini bir araya toplayacaklarını söylediler.

Hani dersleriniz dolup taşıyordu? Bir de ben 400 saate yazıldım, şimdi 300 saate çekmişler. Bana sürekli “sizi arayıp haber vereceğiz” diyorlar. Ondan itibaren hiçbir şekilde aranmadım ve kursumla ilgili bir bilgi alamadım. Şuan İstanbul'dayım.

14 Şubat'ta açılacaksa Ankara'ya geçmem gerekiyor. Bugün arıyorum kendilerini, bana “14 Şubat'ta olmayabilir” diyor. Kesin olarak yok demiyor, ertelenebilirmiş. Peki ne zamana ertelenebilir diyorum, yetkili kişi yerinde olmadığından cevap alamıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder