| |

21 Ekim 2009 Çarşamba

BilgeAdam'a Verdiğim Paraya Değmedi


Maalesef ödeme gününe 3 gün kala hem e-mail hem de telefonlar ile ulaşıp her ödemede bunu hatırlatan Bilge Adam kurs bitiminde hüsrana uğratıyor. Kursunu bitirmiş arkadaşların %90'ı aynı şeyleri söylüyor...

Bilge Adam'ın kariyer noktası yetkilisiyle bu konuyu bizzat görüştüğümde bana "işe başlarken seminerlerimiz oluyor. Bunlara katılabilirsiniz" dedi. Çok gülünçtü.

2. Kurs sürecinde her sınav öncesinde anket yapıp kalitesini, anketteki "tavsiye eder misiniz" sorusuna verilen cevaplara göre ölçüp, kurs bittikten sonra tek bir anket bile yapmayan bu kurumu kurs sürecinde herkes oradaki ortamdan ve hocaların kalitesinden etkilenip tavsiye edecektir fakat kurs bitiminden 1 ay sonra hala "tavsiye ederim" düşüncesine sahip 100 kişide 1 kişi belki çıkar.

Milyarlar verip iş umudu ile bu kurumda grafik-web tasarım eğitimi aldım. İş için birçok defa aramama rağmen hiç bir sonuç alamadım. Burada avazım çıktığı kadar bağırıyorum "tavsiye etmiyorum. Kesinlikle tavsiye etmiyorum"

0 yorum:

Yorum Gönder