| |

21 Ekim 2009 Çarşamba

BilgeAdam Kurs Bittikten Sonra Öğrenciyi Kendi Haline Bırakıyor


Öncelikle Bilge Adam firmasını düşünme sebebim, görüşmelerde dendiğine göre "iş bulma garantisi veriyoruz, paranızı ödemeseniz bile biz size iş bulacağız, düşünün ki 6. aydan sonra siz buranın parasını hayli hayli çıkartacaksınız". demeleriydi.

Yaklaşık iki sene kadar önce Bilge Adam ile ilk görüşmeye gittiğimde telefon numaramı verdim. Ve iki sene boyunca resmen öğrencileri yapmak için ellerinden geleni yaptılar.sürekli mesaj göndermeler, sürekli aramalar vs. lakin öğrencisi olduktan sonra ve kurs bittikten sonra ne mesaj, ne de telefon açmadılar.

Gazetelerde sayfa sayfa ilan veren Bilge Adam, geleceğinize yatırım yapın diyen Bilge Adam neden benim geleceğime yatırımı erteliyor? Kayıt olurken (amiyane tabirle) öğrencinin ağzından girip burnundan çıkan kişiler, kurs bittikten sonra öğrenciyi kendi haline bırakıyor.

Ve şu anda bile, bana soran kişilere "Bilge Adam iyi gözüküyor. Tavsiye eder misin?" diye. "Kesinlikle hayır, verilen sözler tutulmuyor!" diyerek cevaplıyorum. Kusura bakmayınız, lakin yetkilileri veyahut öğrenci işlerinden herhangi birisinin aramasını istemiyorum. Umarım kayıt olacak kişilere de tavsiye niteliğinde olur.

0 yorum:

Yorum Gönder