| |

25 Ekim 2009 Pazar

BilgeAdam Üyelik İptali Gerçekleşemiyor


11 Eylül 2009'da Bilge Adam Kadıköy şubesinde Web & Grafik tasarım 300 saatlik eğitim programı sözleşmesini ve ödemeyi içeren opsiyonu olan senet imzaladım. 500 TL peşin ödedim. Ben bir lise öğrencisiyim. Üniversiteyi kazanmama rağmen gidemedim. Çünkü veremediğim bir dersim vardı. 16 Eylül'de ek bir sınav çıktığını öğrendim. Kazandığım üniversite Tekirdağ'da olduğu için Bilge Adam'la olan sözleşmemi iptal etmem gerekiyordu.

17 Ekim 2008 tarihinde dilekçeyle başvurdum. Ben gittiğimde sözleşmeyi feshetmeleri durumunda yayın ve organizasyon giderleri adı altında 1.120 TL ödemekle yükümlü olduğum söylendi. Sözleşme metnine de bu yükümlülük koyulmuş. Sözleşme metninin uzun tutulduğundan ve bu kurumun markasına güvendiğimden okumadan imzaladım.

Ben bu kurumdan ne kitap, CD vs. ne de eğitim aldım. Ve şimdi benim hiç bir şekilde yararlanmadığım kurum benden 620 TL daha istiyor. Ben Gaziantep'de yaşıyorum. Sırf Bilge Adam'ın markasına ve eğitimine güvendiğim için ben İstanbul'a geldim. İstanbul'da da çalışıyorum, aynı zamanda okuyorum. Ve benden 1,120 TL vermemi söylüyorlar. Ben zaten bin bir zorlukla geçimimi sağlıyorum. Söyler misiniz bu nasıl bir eğitim anlayışı? Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti? Gereğinin yapılmasını arz ederim

0 yorum:

Yorum Gönder