| |

20 Ekim 2009 Salı

BilgeAdam Mağdurları


Sayın Bilge Adam yetkilileri,

Kurumunuzda daha önce, farklı tarihlerde, Bakırköy ve Kadıköy şubeleri olmak üzere iki kez eğitim aldım. Gerçekten eğitim ortamınız ve eğitmenlerinizin çok iyi olduğunu fark ettim bu sebeple arkadaşlarıma, akrabalarıma ve tanıdığım bir çok insana kurumunuzu hep tavsiye ettim. Kendim de bu memnuniyetimle 3. kez eğitim almak için tekrar gelmeyi uygun gördüm. Bu sebeple 2 Temmuz 2009 perşembe günü sabah 08:45 civarında sitenizde belirtilen 444 33 30 numaralı telefonu arayarak, Nihat bey ile görüştüm, kendisi saolsun çok yardımcı oldu. Bana en yakın şubenizin Taksim olduğunu ve orada mümkünse akşamları eğitim almak istediğimi söyledim. Taksim şubesi açılınca saat 09:15'te beni arayacaklarını söyledi. Ancak öğleden sonra saat 14:30'a kadar beni kimse aramadı. Tabi ben bunu sorun yapmayıp eğitim almak istedğim için kendim tekrar aradım ve halen aranmadığımı, Taksim şubesini kendim aramak için telefon numarasını istedim. Hemen aranacağımı söylediler. 5 dakika içinde Taksim şubesinden xxxxx xxxx Hanım beni aradı. Akşam için randevulaştık, verdiğim saatte oradaydım, içeride başkaları vardı, daha sonra bizim görüşmemiz başladı. Ben öncelikle bir seviye tespit sınavına girmek istediğimi söyledim zaten bunu telefonda da belirtmiştim, ancak Yeliz hanım, Sadık haocanın gerek duymadığını söyledi. Ben ısrarla sınava girmek istediğimi söyledim, ancak xxxxx hanımda ısrarla gerek olmadığını söyledi. Bu tutum hiç hoşuma gitmedi, müşteri olan benim, müşterinin isteğinin gerçekleştirilmesi lazım değil mi? Ancak ısrarla gerek olmadığını söylüyor, bunun karşısında artık pes edip, tamam dedim. ancak içime hiç sinmedi. Ayrıca kendim aradım, aranmadığım halde kendim tekrar arayıp akşam için randevu istedim. Randevuyu aldım ve geldim. yani ben bu eğitime katılıcam, ancak bunlara rağmen sanki ben kaçacak birisiymişim gibi bana senet imzalatmaya kalktı. Senet imzalamak istemediğimi bu tutumdan rahatsız olduğumu bildirdiğimde de, senedi karşımda yırttı. Başka bir kağıt imzaladım çünkü ben zaten eğitimi almak istiyordum buraya onun için gelmiştim. Tutumları beni çok rahatsız etti, bundan sonra böyle olacaksa arkadaşlarıma Bilge Adam kurumunu öneremem. Ki bir bilgi işlemci arkadaşım daha gelecekti aynı kursa, olanları anlatınca vazgeçti. Bana sürekli boynundaki yaka kartını gösterip "satış müdür yardımcısıyım" demesine hiç mana veremedim.
Sizlerden ricam, satış personelinizin biraz daha itinalı davranması, suratıma karşı seneti yırtması çok kabaydı. Ayrıca kaçacakmışım gibi davranmasını anlamadım, ben kendi ayağımla geldim. Çok rahatsız oldum, alacağım eğitim için hiç hevesim kalmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder