| |

17 Ekim 2009 Cumartesi

BilgeAdam Geciken Geri Ödeme


Nisan ayında Bilge Adam'a 3d uzmanlık kursları hakkında bilgi almaya gittim. Bilgilendirmeden sonra bana bu kursun şu an kampanyada olduğunu söylediler. Kontenjandan veya kampanyanın sona ermesinden dolayı fırsatı kaçırmamak için hemen başvurmamı önerdiler. Kabul edip Mayıs ayında başlayacak gruba kaydımı yaptırdım.

İlerleyen günlerde bir-iki kez şube değişimi yapmak ister miyim diye soran ısrarlı telefonlar aldım. Kursun başlamasına kısa süre kala ders programı vs. bilgileri alabilmek için internet üzerinden öğrenci işleri sayfama baktığımda kurs başlama tarihimin Haziran ayına ertelendiğini gördüm.

Bir karışıklık mı var diye Bilge Adam'ı aradım. Yeterli talep olmadığından milli eğitimin kursu açmalarına izin vermediğini söylediler. Neden kimsenin haber vermediğini sordum, konuyla ilgili sizinle görüşülmüş dediler fakat bahsettikleri aramalarda böyle bir ertelemeden kesinlikle bahsedilmemişti.zamanlama açısından böyle bir ertelemenin benim için uygun olmayacağını kursu iptal etmek istediğimi söyledim. Ama atmış güne kadar Bilge Adam'ın kursu erteleme hakkı olduğunu iptal etmem durumunda kesinti yapılacağını ancak atmış günlük süre sonunda kurs yine başlamazsa hiçbir kesinti yapılmadan sözleşmenin iptal edilebileceğini ve bu durumun sözleşmede yer aldığını söyledi.

Haziran ayında da kursun Eylül ayına kadar ertelendiğini söylediler. Bu durumda iptal hakkımı kullanmak için şubeye başvurdum. Dilekçemi yazıp öğrenci işlerini verdim. Geri ödeme sürecini öğrenmek için sorduğumda bana yetkili kişinin şehir dışında olduğunu, iptal dilekçesinin önümüzdeki hafta değerlendirileceğini daha sonra da geri ödeme tarihinin belli olacağını söylediler. Bana belli olur olmaz bilgi verin lütfen dedim tamam dediler.

Sonraki iki haftada da arayan olmadı. Ben tekrar aradım Ağustos'un ikinci yarısı gibi ödemeniz yapılacak dediler. Kesin bir tarih olursa veya bir gelişme olursa lütfen arayın, aramıyorsunuz dedim yoğunluktan kusura bakmayın dediler. Ağustos ikinci haftasına kadarda arayan olmadı yine ben aradım bu seferde Eylül ayının 25'ine ertelediler.

Kendince prosedürleri gereği iki taksitlik ödemenin iadesi için neden aylarca bekliyorum, neden kayıt aşamasında ve iptali engellemek için büyük çaba ve güler yüz varken, veremedikleri hizmet için aldıkları parayı geri öderken neden asabi ve isteksizler en azından telefonla bilgi verebilecek hizmeti bile veremediler.

0 yorum:

Yorum Gönder