| |

31 Ocak 2010 Pazar

BİLGE ADAM’ın Sunduğu Eğitimdeki Haksızlıklar


Bilge Adam Taksim şubesi Web ve Grafik Tasarım bölümünü bitirdim. Taksim şubesinde eğitmenimiz G** B**´un bize verdiği yetersiz eğitim ve cevapsız kalan sorular yüzünden eğitimden faydalı bir şekilde yararlanamadım. Yeterince konusuna hâkim olmadığını ve eğitmen sıfatları taşıdığını düşünmüyorum. Tabii benim gibi düşünen diğer sınıf arkadaşlarım da var. Verdiğimiz sorulara çoğu zaman ya cevap verememiştir ya da yapamamıştır. Eğtim´de cs3 kitapları dağıtılmakta fakat eğitmenimiz “benim uzmanlık alanım cs3 değil cs2” diye yanıtlar verip sınavlar da bilmediğimiz ve bize öğretilmeyen sorular sorulmuştur.

Kurs başlangıcında anlamadığınız konular hakkında etüt yapılacağı hakkında söz verildiği halde Eğitmenimizin freelancer çalışmasından dolayı 2 kere söz verildiği halde etüt yapılamamıştır. Toplam eğitim süresi boyunca´da anca istenmeyerek 1 kere etüt yapılabilmiştir. En son olarak da eğitmenin proje notlarını dağıtırken sınıftaki daha önceden tanıdığı yakınına en yüksek notu verip, diğer sınıftaki arkadaşlarımıza notları adaletsiz dağıtmıştır. Projelerin bir gün de teslim edilmesi gerekirken isteyenler projesini evde yaptıklarından dolayı kimin projeyi kendisi yaptığı da anlaşılamamıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder