| |

26 Ocak 2010 Salı

BİLGE ADAM Kayıt İptal Haklarımı Kullandırtmıyorlar!


Hayatımın en büyük hatasını yaparak Bilge Adam’a kaydımı yaptırdım. O sırada yetkisi yüksek olan Y** Hanım da yardımcı olarak kayıt işlemi gerçekleştirdik. Ancak o sırada Y** Hanımla konuştuğumda durumumun kritik olduğunu iş bulamazsam kayıt yaptırmaktan vazgeçemeyeceğimi söyledim. Y** Hanım da “tamam iş bulursan da uygun ödeme sağlarız” dedi ve kaydımı yaptık. Daha sonra iş bulamadım ve bir türlü ödeme yapamadım. Kursa sadece 6 gün gittikten sonra da ödeyemeyeceğimi bildirerek İptal dilekçemi verdim. Daha sonra 3 defa Kadıköy Bilge Adam’a geldim ve yetkili bulamadım. Daha sonra beni aradılar ve bir randevu verdiler. Önemli bir işim olduğu için o randevuya gidemedim. Ancak o günden sonra 2 kez daha gittim ve yetkiliyi bulamadım ya da yetkili ile beni görüştürecek yetkiye sahip olmadığını söyleyen toplam 5 kişi ile görüştüm. Ardından bana icra mektubu geldi. Sözleşmede kayıt iptal hakkımızın olduğu yazıyor ancak her şekilde kendilerini haklı çıkarıyorlar. Söz ile tartışmaya giriyorlar ve” bu para bizden çıktı karışmıyoruz” diyerek aradan çıkıyorlar. Telefonda kayıt iptal ücretini kabul ettiğimi söylememe rağmen illa ki 6000 liraya yakın para istiyorlar.

0 yorum:

Yorum Gönder