| |

28 Ocak 2010 Perşembe

BİLGE ADAM Kayıt Yaptırmam için Kapalı Oldukları Günü Verdiler!


Bilge Adam’a kayıt yaptırırken imzalanan sözleşmede ders(kur) tekrarı diye her öğrenciye verilen(bazı şartlar dahilinde) bir hak vardır. Ben bu şartları sağladım ve tekrar hakkımı elde ettim. Fakat Bilge Adam sözleşmede belirttiği gibi 6 aylık sürede beni bir sınıfa yerleştiremedi ve şaka gibi tam 1 sene sonra Cumartesi mesai bitimine 1 saat kala SMS gönderdi yazı şu idi ; Tekrar hakkınızı kullanabilmek için 2008 tarihine kadar şubemize başvuru yapın diye.
Oysaki tekrar başvurusu yapmıştım. Ve 1 sene ilk sıradasınız diye uyutuldum. Sonunda da bu mesaj gönderildi. Amaç Pazar günü kapalı olan Bilge Adam’a gidip kayıt yaptırmamak idi. Çünkü son verilen tarih Pazar günüydü. Kendi sözleşmesine uymayan tek firma olsa gerek.”

0 yorum:

Yorum Gönder