| |

27 Ocak 2010 Çarşamba

BİLGE ADAM Almadığım Hizmet İçin 5600 Lira Fatura Çıkardı!


Ağustos ayında Bilge Adam Kadıköy’e gittim. Eylülde başlayacak eğitim için niyetli olduğumu ancak İşe girememe durumumdan dolayı aksi bir durumda kaydımı iptal edebileceğimi söyledim ve o firmadaki o zaman tek anlayışlı olan Y**Hanım yardımcı olunacağını söyledi. Kaydımı yaptırdım ve 350 peşinat verdim. Ardından Eylül ayına kadar her geçen ayda yüksek faizler ve icra tehditleri gelmeye başladı. Kurs başlamadan 3 adet icra ihtarı geldi. Kurs eylülde başladı ve toplam 6 derse katıldıktan sonra eğitim kalitesinin yanı sıra bir türlü yetkili bulamamamdan dolayı öğrenci işlerine dilekçe verdim, kaydımın iptal olması için. Aradan 2 hafta geçti ve cep telefonuma mesaj geldi, “kaydınız iptal olmuştur kursa katılmayınız” diye. Ardından 2 hafta geçti icra bürolarından çok yüksek miktarlarda icra takibi telefonları geldi. Telefonda(20kasım) durumu anlattığımda ise 21 Kasım Cumartesi günü Kadıköy şube ile görüşürsem sorun düzelir dediler. Ankara’dan İstanbul’a geldim. Ancak müdürleri ile hiç bir şekilde görüşemeyeceğim, ya da yetkili kişilerle görüşemeyeceğim söylendi. Benim Bilge Adam’la bir ilişiğim kalmamış. “Bizimle halledebileceğiniz bir şey yok” dediler. Ancak 5600lira civarı almadığım hizmet için beni icraya veren kurum Bilge Adam kimse ile görüştürmüyorlar. Yaklaşık 4 aydır her gittiğimde öğrenci işlerinde 3 tane genç bayan arkadaş var ve onların başka kimsenin telefonunu ya da iletişim bilgilerini vermiyorlar. Görüşebileceğimiz tüm kişiler ya izinde ya hasta ya da benimle görüştürülmeye çalışanların yetkisi yok. Peki, sözleşmede yazan kayıt iptal hakkımı ben böyle oyunlarla kullanamazsam almadığım eğitim için neden 5600 lira ödeyeyim?

0 yorum:

Yorum Gönder