| |

5 Haziran 2009 Cuma

BilgeAdam Gerçekleri


BENİM DE SÖYLEYECEKLERİM VAR:Satıştaki bayan bana 'sınıfta 1 kişilik yer var yoksa taa mayıs ayında açılır yeni sınıf' diyerek ekim ayında acele kayıt olmamı sağladı.Kursa bir başladım ki sınıfın yarısı boşşşşşş..yalan dolanla milletin parasını alıyorlar.Fiata karşılık daha iyi bir eğitim mi var?Hayır..
Her eğitmeni tanımam ama sıkça sınıf değiştirmiş web&grafikçi olarak sıradan kurslardaki gibi temel bilgilerin verildiğini gördüm.Geliştirici bişey yok.Hatta serbestsiniz deyip bütün gün kendi free-lance işlerini yapan sözde eğitmenlerle de muhatap olduk..
İlk sistemdeydim,sistemle ilgili bişeyler danışmak için eğitmen bir beyfendi(!)yle görüştürüldüm,kendisi oturduğu yerden gövdesini bile bana çevirmeden beton suratıyla,pis bakışlarıyla cevap vermekten kaçındı.Normalde ağzı kulaklarında ama millete yardımcı olurken.Ayrımcılık da var yani..

0 yorum:

Yorum Gönder