| |

9 Haziran 2009 Salı

BilgeAdam Kayıt İptalini Yapmıyor


Kardeşim, okumuş olduğu bölümle ilgili merakından dolayı Bakırköy Town Center Bilge Adam Eğitim Merkezi'ne babamla birlikte gitmiş. Kendisine orada ikna kabiliyeti yüksek kişiler tarafından sözleşme ve senet imzalatılmıştır.

Benim üniversiteye gideceğim hesaplandığı ve kurs saatleri geç olduğu için kurs sözleşme ve senetlerinin iptalini istedik. Bunun mümkün olmayacağını söylediler. Ben ise sözleşmeyi okudum, sözleşmenin feshi için eğitim ve organizasyon bedeli yani 1200 TL ödenmesi gerektiği söylendi. Aksi takdirde avukat aracılığıyla icra yoluna gidileceği belirtildi. Avukata verildiği takdirde ise yapılan indirim hariç tüm kurs ücretinin alınacağı söylendi.

Bu ücretin haksız bir kazanç olduğunu düşünüyorum. Bunun için hiçbir hizmet aldığımı düşünmüyorum. Bir diyabet hastası olan kardeşim de bu konu yüzünden olabilecek en ufak rahatsızlıktan, kurumu sorumlu tutup avukatla işlem yapacağımı belirtiyorum. Kurs iptalini ve senetlerin geri verilmesini istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder